wtorek, 5 listopada 2013

SPRAWY BLOGOWE. ;3

Z okazji dosyć długiej przerwy na nowe odc i ogólny brak mnie, aby na naszym blogu nie było nudno podsyłam kilka pomysłów.
#1 Co tydzień zmieniam wygląd bloga, z innym bohaterem PLL <jak zauważyliście pierwsza jest Mona/Janel>. ;)
#2 Będę robić wiele konkursów, jak np. : "Kim jestem?", "Czyje to słowa?" Mam nadzieję, że będzie przy tym dużo frajdy i wiele aktywnych uczestników. P.S SĄ NAGRODY! ;-)


#3 oraz na koniecc.... KAŻDY TYDZIEŃ ma swojego bohatera. Wybór na przyszły tydzień ogłoszę jutro :) Czyli np. jeśli wybierzecie Alison, każdego dnia tygodnia posty będą tylko o niej (będą zawierały gify, ciekawostki, najnowsze newsy itp.)
Mam nadzieję, że moje wszystkie pomysły się podobają :)
DOBRANOC Liarsy <3 ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz